e-Tilslutning

Mail adresse (*)
Vælg pakke: (*)
Indtast koden

Denne aftale omhandler tilslutning til Ringsted Antenneforening.
Tilslutningsafgift inkl. 25 % moms 1.000 kr.
Tilslutningsafgiften dækker installation, som anført i leveringsbetingelserne (se under informationer på hjemmesiden)

Ved tilslutning betales tilslutningsafgift samt kontingent, programkøb, Copydan og Koda for grundpakke - mellempakke - fuldpakke fra tilslutningstidspunktet. Information om TV- og radiokanaler, samt andre serviceydelser kan ses på  foreningens hjemmeside - se her.
Tilslutning vil blive udført efter nærmere aftale med Dem.
Efter tilslutning indtræder man som fuldgyldigt medlem i Ringsted Antenneforening på lige fod med andre medlemmer.

Ved udmeldelse eller fraflytning tilbagebetales tilslutningsafgiften og betalt kontingent, programkøb, Copydan og Koda ikke.

Der forbeholdes ret til afbrydelse af signalforsyning ved manglende betaling, samt forbehold for kontingentstigning.
Signalet er fra Ringsted Antenneforenings side alene ophavsretligt clearet til brug i private beboelsesrum. Andre former for anvendelse (fx offentlig visning), er derfor ikke omfattet af denne aftale og medlemmet må i sådanne tilfælde indgå særskilt aftale med den/de relevante ophavsretshavere. Læs mere information på www.verdenstv.dk

Foreningens vedtægter og leveringsbetingelser kan ses på foreningens hjemmeside.

Kontor

Fredensvej 36, Benløse